הובלות בפתח תקווה

הובלות דירה בפתח תקווה

054-742-80-80

אנחנו מובילים דירות בפתח תקווה

בחרו את הדרך שלכם לקבלת הצעת מחיר להובלה:

הובלות בפתח תקווה עם אפדייט הובלות

גרים בפתח תקווה? אנו מזמינים אתכם לחוות מעבר דירה שישאיר לכם חיוך לאחריו. מאות ההמלצות החמות שאנחנו מקבלים כבר אומרות את הכל.

הצוות שלנו ערוך ומוכן לביצוע כל הובלה, בזמן, במקצוענות ובמחירים הוגנים – כנסו לראות את כל ההמלצות עלינו, תבינו שהגעתם למקום הנכון.

כל חברת הובלות בפתח תקווה תגיד לכם כי הדרך הקלה והמהירה ביותר לעבור דירה הוא פשוט להזמין שירותי אריזה והובלה. למה להסתבך בניסיון להכניס כמה שיותר ציוד לאוטו, לחפש ארגזים ריקים ברחוב, לארוז את כל התכולה ולנסות שלא לשבור משהו בדרך. אפשר פשוט לפנות לחברת הובלות באזור המרכז אשר תבצע עבורכם שירותי VIP כמו אריזה ופריקה מלאה של כל תכולת הבית, הרכבת רהיטים ועוד. שירות ההובלות הופך לחיוני אף יותר במידה ומדובר בעסק – כאשר כל יום ואפילו כל שעה של עיכוב עולים לו בסכומים רבים.

בעל עסק ומחפש הובלות בפתח תקווה?

אם הגעת לשלב בו עליך להרחיב את העסק ולעבור למשרד חדש – הרי שתרצה כי שירות ההובלה יבצע את עבודתו במהירות האפשרית על מנת שתחזור לעבוד בהקדם. כמובן שלא תרצה להשקיע את הזמן והמאמץ בסידור המשרד מחדש והחזרת המראה לקדמותו. בדיוק לצורך קח תוכל לקבל ב"אפדייט הובלות" שירות העברת והעתקת משרדים. למה הכוונה ?

אנו נגיע למשרד הישן ונראה כיצד המקום מסודר. לאחר מכן נארוז את כל הציוד, החל מקלסרים וכיסאות ועד מחשבים ורהיטים. לאחר העברת הציוד נתחיל במלאכת ההרכבה מחדש, כאשר נמקם את כל הפריטים בדיוק באותם מקומות בהם הם היו ממוקמים במשרד הישן, כך שלא תצטרך לעשות דבר.

צוות אפדייט הובלות בצילום קבוצתי במהלך הובלות בפתח תקווה
צוות אפדייט הובלות מובילים מיטה במהלך הובלת דירה בפתח תקווה
צילום צד של משאית ההובלה של אפדייט הובלות
הובלת מקרר לדירה בפתח תקווה

אפדייט – הובלות דירה בפתח תקווה – הפתרון המושלם לעסק

אם אתה והעובדים התרגלתם לסדר מסוים בעבודה – אנחנו ב"אפדייט הובלות" נדאג לשמור על הסדר הזה. בנוסף לשירותי העתקת משרדים אנו מספקים :

  • שירותי נגרות מקצועיים לפירוק והרכבת רהיטים
  • אחריות מלאה על העבודות
  • ביטוח של עד 100 אלף ₪ על התכולה
  • שירותי מנוף והרמה עבור ציוד חריג
  • שירותי עטיפה ואריזה כולל אספקת חומרי אריזה
  • שירות אכסון ללא הגבלת זמן

החל משנת 2009 אנו נותנים את הפתרון המושלם לכל בית ועסק. פנו אלינו כעת ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנחנו חברת הובלות מומלצת בעיר פתח תקווה והסביבה.

פתח תקווה – המכונה "אם המושבות", היא עיר במחוז המרכז והחמישית באוכלוסייתה בישראל. נוסדה כמושבה בשנת 1878 והוכרזה כעיר בשנת 1937. העיר חברה בארגון פורום ה-15.

אנו עומדים לשירותכם ומציעים לכם מגוון רחב של הובלות בעיר פתח תקווה והסביבה – הובלת דירה, הובלה קטנה, הובלת משרדים, פירוק והרכבת רהיטים, שירותי מנוף ונגרות.

החברים שלנו מתמחים ב:

הובלת דירות: עטיפה נכונה של הריהוט, אריזה החפצים, נגרים מעולים בעלי ניסיון רב שנים, משאיות סגורות המתאימות לכל עונות השנה.

הובלה קטנה: הובלת דירות קטנות, חפצים בודדים, פירוק והרכבה של ארון רגיל או ארון הזזה והובלת מוצרי חשמל בעמידה.

הובלת משרד: שירות מיוחד להובלה והעתקה של משרד. אריזה של קלסרים, פירוק והרכבה במקום החדש של שלוחות אישיות, שירות מהיר ואמין.

למרות האיכות ללא הפשרות, החברה הצליחה לשמור על מחירים זולים . כל מה שנותר לכם זה להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר הוגנת שכוללת אחריות מלאה.

אפדייט הובלות - הובלות בפתח תקווה והסביבה

דילוג לתוכן
תודה

הבקשה נשלחה.
אנו ניצור איתך קשר בקרוב.

הזמינו הובלה