הובלות בראשון לציון

הובלות דירה בראשון לציון

054-742-80-80

אנחנו מובילים דירות בראשון לציון

בחרו את הדרך שלכם לקבלת הצעת מחיר להובלה:

תוכן עניינים

אפדייט הובלות – ביצוע הובלות בראשון לציון

נעים להכיר, אפדייט הובלות, חברת הובלות מובילה בראשון לציון. אנחנו קיימים משנת 2009 ויש לנו מעל ל-12 שנים של ניסיון בהובלות מכל הסוגים: הובלות דירה, הובלת משרדים, הובלות דירה עם מנוף וכו'. חברת ההובלות שלנו מספקת שירות מקיף ללקוח הכולל: אריזה ועטיפת המוצרים, פירוק רהיטים והובלה ופריקה בדירה החדשה. כחלק מהשירות, אתם נהנים מאחריות מלאה וביטוח של עד מאה אלף שקלים שיאפשר לכם לעבור דירה בראש שקט וללא דאגות. צוות ההובלה שלנו מורכב מצי של  ארבע משאיות וארבעה צוותי מובילים מנוסים ומקצועיים הערוכים לטפל בכל הובלה.

אז מה היתרונות שלנו כחברת הובלות מובילה בראשון לציון?

  • המובילים שלנו דוברי שפות – עברית, אנגלית ורוסית.
  • במקום לחפש ציוד אריזה מתאים שעלותו יכולה להסתכם במאות שקלים, אנחנו נספק לכם את כל הארגזים ואת חומרי האריזה. בנוסף, נעזור לכם לארוז את תכולת הדירה בצורה נכונה ובטוחה שתמנע נזק לציוד ותחסוך לכם זמן יקר בפריקה בדירה החדשה.
  • פירוק והרכבת הרהיטים  – ברשותנו נגר מקצועי שיעזור לכם לפרק את הרהיטים ולהרכיב אותם בצורה יעילה ובטוחה.
  • סידור הציוד בדירה החדשה- מעבר להובלה הפיזית של הציוד, נעזור לכם לסדר את תכולת הדירה בצורה שתקל על ההתמקמות שלכם בדירה החדשה.
  • מחפשים מקום לאחסן בו את הציוד שלכם? אנחנו מספקים שירותי אחסון לרהיטים ולציוד שלכם עד ליום המעבר.
במהלך הובלת דירה בראשון לציון
איש צוות של אפדייט הובלות במשאית במהלך הובלות דירה בראשון לציון
סלבה מחזיק ארגז ומחייך למצלמה במהלך הובלות בראשון לציון
איש צוות של אפדייט הובלות מחייך למצלמה במהלך הובלות בראשון לציון

מדוע כדאי לעבור דירה עם חברת הובלה?

כשמדובר במעבר דירה, אנשים רבים נוטים לחשוב כי מדובר בחוויה לא נעימה ומתישה שיכולה לארוך זמן רב. הובלת דירה לבד יכולה להיות חוויה אינטנסיבית ופיזית ולגזול מאתנו משאבים רבים כמו זמן, דלק, חיפוש אחר חומרי אריזה וימי חופש שצריך לקחת מהעבודה. לעומת זאת, הובלה עם חברת הובלות מקצועית ומנוסה אמנם עולה יותר אך יכולה להיות חוויה נעימה וכיפית שתיזכר לטובה. בזכות היעילות והמקצועיות של המובילים שהתנסו באלפי הובלות נוכל לעבור דירה במהירות ובראש שקט.

אילו פעולות יש לעשות לפני יום המעבר עם חברת ההובלות? הכנו צ'קליסט שיעשה לכם סדר:

תיאום חופש מהעבודה – למרות הרצון לסיים את ההובלה כמה שיותר מהר, לא סביר כי מספר שעות יספיקו להעברה של כל תכולת הדירה. לכן אנו ממליצים לתכנן יום או יומיים חופש.

קריאת מונים – רגע לפני שאנחנו מתמקמים בדירה החדשה, חשוב לסגור את כל הפינות מהדירה הישנה. יש לצלם את מוני החשמל, המים והגז מהדירה שממנה עברתם וכן בבית החדש. אנו ממליצים לשמור את התיעוד בנייד.

אינטרנט וטלוויזיה – סיימתם להעביר את כל תכולת הדירה, אבל מה לגבי האינטרנט והטלוויזיה?
מומלץ ליצור קשר עם חברת התקשורת מס' שבועות לפני ההובלה ולתאם איתה את ההתקנות בהתאם ליום המעבר. כך, כשתסיימו לפרוק את הציוד בדירה החדשה תוכלו להתרווח ולצפות בטלוויזיה.

וודאו שהבית פנוי לכניסה – במידה ולא מדובר בדירה שקניתם אלא בדירה שכורה, צריך לקחת בחשבון  שיש גם דייר שצריך לעזוב אותה. רצוי ליצור אתו קשר כמה ימים לפני יום המעבר כדי לוודא שהוא מודע לכניסה שלכם לדירה. כמו כן, בערב לפני המעבר, מומלץ לקפוץ לדירה החדשה ולוודא שהדייר יצא מהדירה ושהיא ריקה.

חנייה –  אחד הדברים שיכולים להשפיע על החוויה שלכם ביום ההובלה הוא מציאת חנייה. צריך לדאוג שתהיה לכם חנייה בקרבת הדירה החדשה, אך גם המובילים צריכים להחנות את המשאית, וככל הנראה שזה יקרה יותר מפעם אחת.  חיפוש חנייה הוא עניין של מזל. ייתכן כי המובילים ימצאו חנייה מהר וייתכן כי יתבזבז על כך זמן רב. לפיכך, יש צורך לדאוג למקום חנייה בקרבת הדירה שממנה אתם עוברים וסמוך לדירה החדשה כדי שרכבי ההובלה יצאו לדרך בזמן ויוכלו לסיים את ההובלה במהירות. במידה ותדאגו לחנייה מראש, תופתעו לדעת כמה זמן ייחסך לכם ביום המעבר עצמו.

תיק קטן – כדי להימנע ממצב שבו תצטרכו לחפש את החפצים שלכם בין כל הארגזים, מומלץ להכין מבעוד מועד תיק קטן עם כל הדברים הקטנים שאתם צריכים לשינה ולמהלך היום. וכן, אנחנו מדברים גם על אוכל.

הכנת המקרר – מומלץ להפשיר את המקרר מספר ימים לפני ההובלה ולרוקן אותו. ומה הדרך הכי טובה לעשות את זה? לאכול. הרי אנחנו לא רוצים שיהיו בו מוצרים שיכבידו על ההובלה.

 מה עוד כדאי לקחת בחשבון?

כדאי שתיקחו בחשבון כמה דברים שיוכלו להקל עליכם ביום המעבר כולו ולסייע לכם לעבור אותו בהצלחה וללא מתח מיותר.

מועד ההובלה – תקופת הקיץ ידועה כתקופה עמוסה בתחום ההובלות, דבר שמייקר את מחיר ההובלה באופן משמעותי. במידה ותגלו גמישות במועד ההובלה ותעברו דירה בתקופה יותר רגועה, תוכלו ליהנות מהנחה במחיר ההובלה.

אריזה – בין אם בחרתם לארוז את הדירה בעצמכם או בשירות שמציעה חברת ההובלה, חשוב להיערך בצורה נכונה לאריזה דבר שיקל עליכם ביום המעבר עצמו. קודם כל, כדאי לנצל את ההזמנות ולזרוק את כל החפצים המיותרים שלא באמת תצטרכו בדירה החדשה וכך להוריד מהעומס עליכם ועל חברת ההובלה. דבר נוסף שיוכל לסייע לכם ביום המעבר הוא רישום בטוש של תכולת כל ארגז וסיווגו כשביר/ לא שביר, דבר שיחסוך לכם זמן רב בפריקת הארזים בדירה החדשה וישמור על שלמות הציוד.

אילו שירותים מספקת חברת הובלות בראשון לציון?

בראשון לציון פועלות מספר חברות הובלה אשר מספקות שירותי הובלה ואריזה מקיפים. חברות אלה מציעות בין היתר שירותי הובלת דירות, הובלת משרדים ובתי עסק, הובלות גדולות, הובלות קטנות, הובלות של מטענים חריגים והובלות למרחק רב. יש מספר פרמטרים שחשוב לברר בהתייחס לשירות שמציעה חברת ההובלות:

משאיות – חשוב לבדוק כמה משאיות עומדות לרשות החברה ומה גודלן. יש חברות שיש להן צי של מספר משאיות, דבר שמגדיל את הגמישות שלהן מבחינת זמני ההובלה ועשוי למנוע עיכובים מיותרים כיוון שהחברה לא תלויה במשאית אחת. גם לגודל המשאיות יש חשיבות כיוון שככל שהמשאית גדולה יותר כך היא תוכל להוביל יותר תכולה בסבב אחד ולקצר את משך ההובלה.

ביטוח  – יש חברות הובלות שמציעות שירות מקיף הכולל ביטוח שמכסה את הנזק שעלול להיגרם לציוד שלכם בעת ההובלה. כמובן שחברות ההובלה נזהרות מאוד על הציוד ופועלות במקצועיות רבה, אך טעויות עלולות לקרות ונזק של פגיעה בציוד יכול להגיע לאלפי שקלים. לכן, כדי לעבור דירה בראש שקט אנו ממליצים לעבוד עם חברת הובלה שמבטחת את הציוד שלכם.

איזה מידע חשוב למסור לנציג של חברת ההובלות?

כדי שההובלה שלכם תתנהל בצורה יעילה, במהירות וללא תקלות, חשוב מאוד למסור מידע מקיף ומדויק לנציגי חברות ההובלה. ישנם מי שסבורים כי במידה והם יצליחו לתאר את ההובלה כקלה ופשוטה הם יוכלו ליהנות ממחיר נמוך יותר. ניסיונות למסור תיאור מעורפל כדי שחברת ההובלה לא תבין את גודל האתגר יעלו בסופו של דבר ביוקר. חברת ההובלה מוכרחה להיערך נכון לקראת כל הובלת דירה. תיאור לא נכון ומידע לוקה בחסר יכול לגרום לתקלות כמו צוות מצומצם מדי, חוסר באמצעים, רכב לא מספיק גדול וכו'..  נציגי חברות הובלה מקצועית ידעו לברר את הפרטים החשובים שיש למסור להם טרם ההובלה:

חנייה– היכן ניתן להחנות את המשאית בדירה הישנה ובדירה החדשה? האם יש חנייה קבועה או שצריך לחפש חנייה באזור ביום ההובלה?

גודל דלתות ומידות מעברים – חשוב שחברת ההובלה תקבל מידע על  גודל דלתות הפנים והחוץ בדירה, מה מידות המעברים שבהם תעבור תכולת הדירה: חדר המדרגות, המסדרונות, שער וכו'). במידה והמעברים יהיו צרים, המובילים יצטרכו לחשוב על פתרונות יצירתיים כמו למשל פירוק הרהיטים והובלה באמצעות אמצעים מיוחדים כדי להתגבר על המכשול.

מעלית – האם קיימת מעלית בבניין או אולי מספר מעליות?  ואם כן, מה גודלה או גודלן של המעליות ומה המשקל שהן יכולות לשאת?

מטענים חריגים –  האם יש ציוד שחריג במשקלו או בגודלו שצריך לקחת בחשבון במהלך ההובלה?

על הלקוח למסור מידע מלא ומדויק לחברת ההובלה על מנת שהיא תוכל להתארגן ולתכנן נכון את הובלת הדירה ללא תקלות מיותרות ותוך עמידה בלוחות הזמנים.

 על מה כדאי לשים דגש כשמזמינים הובלה מחברת הובלות?

כדי שההובלה תבוצע בהצלחה ובמהירות ושכל החפצים יעברו בשלום למשכנם החדש, יש מספר דברים שתהיו חייבים לוודא כשאתם מזמינים הובלה עם חברת ההובלות.

ניסיון–  אחד הגורמים המשפיעים על יום ההובלה הוא הניסיון של צוותי ההובלה של חברת ההובלות. במידה והמובילים של החברה מנוסים באלפי הובלות מכל הסוגים, היא יכולה לבצע את ההובלה בצורה יעילה ומהירה יותר וכמובן בצורה שלא תגרום נזק לציוד של הלקוח.  לפיכך, ניסיון הוא אחד הפרמטרים שלא ניתן להתפשר עליו כשמזמינים הובלה עם חברת הובלות.

חוות דעת והמלצות – לפני שסוגרים הובלה עם חברת הובלות, חשוב לבדוק אם לחברה יש המלצות מלקוחות וחוות דעת טובות. אנו ממליצים  לדבר קודם כל עם חברים ומכרים שמהווים גורם אובייקטיבי ולא היו רוצים לאכזב אתכם. ניתן גם לעיין בביקורות באתר החברה, אך חשוב לקחת אותן בערבון מוגבל ולשים לב לתוכן הכתוב. אפס ביקורות שליליות על החברה יכולות להיות נורה אדומה. בסופו של דבר, חשוב לזכור כי כולנו בני אדם ואף חברה לא חפה מטעויות. הניסיון להציג את החברה באור חיובי מדי יכול להתפרש כלא אמין.

שירות אדיב – כבר בשיחת הטלפון הראשונית עם נציג החברה ניתן להתרשם מהיחס של החברה, מטון הדברים, מהשאלות שהוא שואל, ממידת האדיבות שלו וכמה הוא באמת קשוב ללקוח.

לנו, אפדייט הובלות, יש את הניסיון, חוות דעת שרק מעידות על איכות השירות והמקצועיות וכמובן שירות ויחס אדיב.

מהם הגורמים המשפיעים על מחיר הובלת דירה בראשון לציון?

ישנם גורמים שונים המשפיעים על מחיר הובלת הדירה עם חברת הובלות. נמנה את הגורמים המרכזיים מבניהם:

כמות החפצים, גודלם ומשקלם– לכמות החפצים שהמובילים יידרשו להעביר במהלך ההובלה יש השפעה ישירה על עלות ההובלה. ככל שהמובילים יצטרכו להעביר יותר חפצים בהובלה אחת כך המשאית תצטרך לבצע יותר סבבים של הובלה מהדירה הישנה לדירה החדשה. גם גודל ומשקל החפצים קובעים את המחיר: הובלה של מקרר למשל היא מורכבת יותר מהובלה של קרטון רגיל. יש גם חפצים חריגים במידותיהם ומשקלם המצריכים הובלה מיוחדת באמצעות מנוף.
עוד דבר שנלקח בחשבון בעלות ההובלה הם רהיטים שצריך לפרק לפני ההובלה ולהרכיב אותם בדירה החדשה ופריטים יקרי ערך שצריך לכסות אותם בכיסוי ביטוחי נוסף.

מועד ההובלה–  הובלה עם חברת הובלות בקיץ יקרה יותר כיוון שרוב ההובלות מתבצעות בתקופה זו. במידה וההובלה תתבצע בחודשי החורף היא תהיה זולה יותר.

מיקום הדירה ומעלית – מיקום הדירה בקומה גבוהה יכול לייקר את עלות ההובלה, בייחוד אם לא קיימת בבניין מעלית דבר שיכול להקשות על המובילים ולהפוך את ההובלה למורכבת יותר. במידה וקיימת מעלית נוחה ומרווחת ההובלה תהיה זולה יותר באופן משמעותי.

כדי לסבר את האוזן, עלות הובלת דירה בגודל של ארבעה חדרים מאזור אחד בראשון לציון לאזור אחר בתוך העיר, כאשר בשני הבניינים מעליות נוחות וחנייה , תסתכם בעלות של כ-4,000 ₪ ללא שירות אריזה וכ-5,000 שקלים עם אריזה.

הובלת דירה בראשון לציון דומה להובלות בערים אחרות בישראל אך יש לה מאפיינים ייחודיים משלה שכדאי לקחת בחשבון. מכיוון שמדובר בעיר גדולה לא קשה למצוא חברת הובלה מומלצת בראשון לציון, יחד עם זאת חשוב לוודא שאכן מדובר בחברה המבצעת הרבה הובלות בעיר עצמה ולא רק באזור המרכז. באזורים החדשים של ראשון לציון הובלות הן פשוטות יותר, הרחובות רחבים מספיק, יש חניה מתחת לבניינים החדשים שבכולם יש מעליות נוחות. באזורים הישנים ישנם מגבלות שצריך להתחשב בהן, רחובות צרים שקשה לעבור בהם עם משאית, בניינים ללא מעלית, קושי למצוא חניה קרובה ועוד. מאפיינים מאתגרים כגון אלה חשוב לקחת בחשבון בעת תכנון ההובלה. 

נתונים על הובלות בראשון לציון

מהן הסיבות לבקשות הובלה לראשון לציון?

בטבלה הבאה ריכזנו נתונים שנאספו אצלנו ב"אפדייט הובלות" בחמשת השנים האחרונות:

אחוז עוברים לתל אביבסיבת המעבר לתל אביב
65%משפחות משדרגות דיור
28% זוגות צעירים
7%סטודנטים שהחלו ללמוד בראשן לציון ומשכירים דירה

אנו יכולים לומר בוודאות וכפי שמשתקף מהנתונים שלנו, הרוב המוחץ של הסיבה למעבר דירה אל ראשון לציון הם משדרגי דיור מערים אחרות או בראשון לציון עצמה.

מהן התפלגות הבקשות של הובלות דירה מראשון לציון אל ערים אחרות?

נתונים לא פחות מעניינים הם נתוני המעבר מראשון לציון אל ערים אחרות כפי שמשתקף בהובלות שבוצעו על ידינו ב 5 השנים האחרונות:

אחוז העוברים דירה אל למחוץ לראשון לציוןלאיזה עיר בוצעה הובלת דירה?
24%הובלה מראשון לציון לנס ציונה
18%הובלה מראשון לציון לרחובות
14%הובלה מראשון לציון לרמת השרון
9%הובלה מראשון לציון לתל אביב
9% הובלה מראשון לציון לאשדוד
26% ערים אחרות בארץ

אנו יכולים לומר בוודאות שרוב ההובלות בראשון לציון שבוצעו על ידינו נעשו בעיקר לערים השכנות נס ציונה ורחובות.

מהן התפלגות הבקשות של הובלת דירה אל ראשון לציון?

גם כאן, עיקר מבקשי המעבר שארזו את דירתם וביקשו לעבור לגור בראשון לציון, היו מהערים הסמוכות לה.

להלן נתונים שנאספו על ידינו על הובלות לראשון לציון מערים אחרות שבוצעו על ידינו, "אפדייט הובלות" ב 5 השנים האחרונות:

אחוז העוברים דירה אל ראשון לציוןמאיזו עיר בוצעה הובלת דירה אל ראשון לציון?
18%הובלה מאשדוד אל ראשון לציון
16%הובלה מאשקלון אל ראשו לציון
12%הובלת דירה בחולון אל ראשון לציון
8%הובלת דירה מיבנה אל ראשון לציון
42% הובלה אל ראשון לציון מערים אחרות בארץ

רוב ההובלות אל ראשון לציון שבוצעו על ידינו נעשו מערי החוף בעיקר הסמוכות לראשון לציון, בעיקר משפרי דיור.

אפדייט הובלות - הובלות בראשון לציון והסביבה

דילוג לתוכן
תודה

הבקשה נשלחה.
אנו ניצור איתך קשר בקרוב.

הזמינו הובלה