הובלות ברמת גן

הובלות דירה ברמת גן

054-742-80-80

אנחנו מובילים דירות ברמת גן

בחרו את הדרך שלכם לקבלת הצעת מחיר להובלה:

אם הנכם מחפשים שירותי הובלות ברמת גן – הגעתם למקום הנכון. החיפוש אחר שירות הובלות טוב יכול להשאיר רבים מאתנו מתלבטים בין אינספור נותני שירות המציעים הובלות מכל הסוגים. כיצד נבחר בנותן השירות הנכון?

ניתן תמיד להיעזר בסביבה הקרובה ולקבל מהם המלצות. במקביל תוכלו לבדוק בפורומים של בעלי מקצוע או באתרים מיוחדים בהם יש דירוגים וביקורות על מובילים. תוכלו גם לחפש עצמאית אתרים של מובילים בגוגל ולראות לאיזה מהם אתם הכי מתחברים. לבסוף מומלץ להרים טלפון לכל מוביל, לשמוע את מה שיש לו להציע ולבצע השוואה חכמה בין המתחרים.

אם הגעתם אלינו, לאתר שלנו ככל הנראה הגעתם מהמלצה של חבר או משפחה שעברה אתנו, מעל 85% מהאנשים שעוברים אתנו הגיעו דרך המלצה חמה. אם הגעתם באמצעות חיפוש באינטרנט, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את איכות השירות השלנו באמצעות צפייה בסרטוני הממליצים שלנו בערוץ היוטיוב שלנו, כמו גם ההמלצות החמות שיש עלינו בעמוד החברה שלנו בגוגל.

אפדייט הובלות – הובלות ברמת גן

אם הנכם מתגוררים בסביבת רמת גן, תל אביב, רחובות או גבעתיים – עדיף שתבחרו בחברת הובלות במרכז וזאת על מנת לחסוך בעלויות ההובלה.

מה כוללים שירותי הובלות ברמת גן?

  • תחסכו את החיפוש אחר קופסאות – ניתן לקבל מאתנו ציוד לאריזת התכולה.
  • אל תדאגו לרהיטים – אנו נעטוף אותם ונדאג שיעברו ללא פגע.
  • אל תחפשו מברגה – אנחנו נפרק ונרכיב את הרהיטים בבית החדש.
  • אל תשאירו את הפסנתר מאחור – אנו מגיעים עם שירותי מנוף על מנת להכניס לבתים ציוד בעל גודל חריג.
  • אל תחכו יותר מדי – שירות VIP יגיע לארוז את כל הדברים שלכם ויסדר אותם בביתכם החדש, כך שתחזרו לשגרה בהקדם האפשרי.
  • והכי הכי חשוב, חיוך. אנחנו נדאג שהיום הזה יעבור עם חיוך, בדיוק כמו שבתמונה.

איך מוצאים חברת איכותית להובלות ברמת גן?

שירותי הובלת דירה ברמת גן מוצעות כיום על ידי חברות רבות, חלקן פועלות מתוך העיר עצמה ואילו משרדיהן של אחרות מצויים בערים אחרות באזור גוש דן כגון תל אביב, גבעתיים, ראשל"צ וכדומה. אחת השאלות הראשונות שצצות כאשר מחפשים מוביל מומלץ ברמת גן היא כיצד למצוא את אנשי המקצוע הרלוונטיים, ורק לאחר מכן עולה שאלת הסינון מבניהם, אותה נבחן בהמשך.

אבל קודם כל, איך בכלל למצוא חברה המספקת הובלה ברמת גן. כמו בתחומים רבים אחרים, ניתן להתחיל במעגל הקרוב ביותר אליכם, כלומר בני משפחה, חברים ומכרים, קולגות וכולי. נסו לברר אם מישהו מהמעגל הקרוב שלכם עבר לאחרונה דירה ברמת גן והסביבה, ואם כן – שאלו אותו מי עשה עבורו את העבודה. כמובן, בררו האם היה שבע רצון מההובלה ומדוע – האם בגלל העלויות הנוחות וההוגנות? האם בגלל המידה בלוחות הזמנים? האם בגלל השירות האדיב והיחס הנעים? האם בזכות הרמה המקצועית הגבוהה שהפגינה החברה ויכולתה לתת מענה לכל פריט בכל גודל, רגישות ומורכבות? 

יחד עם זאת, זכרו שמה שמתאים לאחד לא בהכרח מתאים לאחר, ולכן חשוב לברר באיזו הובלה ברמת גן היה מדובר: האם בדירה קטנה או גדולה, אולי רק בפריט גדול אחד, האם היה צורך להשתמש באמצעים מורכבים כמו מנוף, באריזות מיוחדות לציוד רגיש ביותר, האם נדרשה משאית או טנדר בלבד, וכן הלאה. בקיצור, בדקו האם צרכי ההובלה של הממליץ היו דומים לצרכים שלכם.

בין אם קיבלתם המלצה ובין אם לאו, זהו הזמן להיכנס אל אתר האינטרנט של חברת ההובלות ולקרוא את הפרטים הבסיסיים עליה. כאמור,  בהמשך נבחן פרמטרים שונים שחשוב לוודא מול החברה, אך בשלב הזה ודאו לכל הפחות ש:

  • החברה מעניקה שירות ברמת גן
  • החברה מציעה את סוג ההובלות שאתם זקוקים לו

במידה ונחה דעתכם מהחברה, זה הזמן להתקשר אליה ולהתחיל לרדת אל הפרטים.

סלאבה, הבעלים של אפדייט הובלות, במהלך הובלות ברמת גן
צוות ההובלה של אפדייט הובלות מובילים דירה ברמת גן
צוות אפדייט הובלות בצילום קבוצתי לפני הובלת דירה ברמת גן
במהלך הובלת דירה ברמת גן

מה חשוב לוודא לפני שמזמינים?

כבר בשיחת הטלפון הראשונה, לפני שאתם בוחרים בחברה הספציפית ובוודאי שלפני החתימה על חוזה העבודה, יש כמה דברים שחשוב לוודא מראש. ראשית, אתם מכירים את תכולת הדירה שלכם, ועליכם לוודא מול החברה שיש ברשותה את האמצעים ההולמים. לדוגמה, האם החברה מחזיקה משאית גדולה מספיק על מנת לסיים את המלאכה בהובלה אחת, או במינימום האפשרי בהשוואה לקיים בשוק. כמו כן, במידה ומדובר בפריט או פריטים גדולים ובקומה גבוהה, בדקו האם החברה מחזיקה מנוף, במת הרמה וכדומה כך שניתן יהיה לבצע את ההובלה בקלות.

יחד עם זאת, הדבר החשוב ביותר שצריך לברר הוא האם החברה מחזיקה רישיון מוביל, המאפשר לה לבצע נסיעות ברכבים כבדים כגון משאיות, לחנות אם הרכבים שלה במרחב העירוני לצורך ביצוע העבודות, ולהחזיק את הציוד המקצועי הנדרש להובלות. מומלץ בכל לב להימנע מעבודה עם גורמים שאינם מחזיקים ברישיון מוביל, שכן זוהי הרפתקה בה אתם מעמידים בסיכון את הציוד היקר שלכם. חברה המחזיקה ברישיונות המתאימים עובדת עם רכבים מתוחזקים ובטיחותיים, נהגיה מיומנים, מפעילי הציוד שלה מורשים, והיא פועלת לפי כל הכללים והתקנות המתחייבים מרישיונה.

עוד נושא שיש לברר כבר מהתחלה הוא את מידת הזמינות של החברה לעמוד בדד ליין שלכם. ההמלצה שלנו היא שכבר בימים הראשונים בהם אתם יודעים שאתם רוצים לעבור דירה, התחילו לחפש חברת הובלות, עדיף שבועות מראש, על מנת להבטיח את מקומכם. לא כל החברות יוכלו להתפנות מהיום למחר, ואם תשאירו את הדברים לרגע האחרון אתם עלולים למצוא את עצמכם עם גורמים פחות מקצועיים, או לחלופין לשלם יותר כסף. 

מהם השירותים שמוצעים ע"י חברות ההובלה?

מוביל מומלץ ברמת גן עשוי להציע מספר סוגים של הובלות, אותן הוא יידע להתאים לפי תיאור שתמסרו לו – ועל כך נרחיב בהמשך.

ראשית, ישנה הובלת דירות ובתים על תכולתם כפי שכולנו מכירים, המתבצעת על ידי צוות מקצועי ומשאית כאשר הפריטים מועברים דרך חדר המדרגות או במעלית. 

אפילו במקרים אלו יכולים להיות הבדלים גדולים בין חברות, למשל כאלו ששירותיהן כוללים במידת הצורך פירוק והרכבת רהיטים גדולים כדי להקל על המלאכה, חברות המספקות במידת הצורך שירותי פינוי דירה, שירותי אחסון פריטים ושירותי אריזה. דרך אגב, תחת התחום של הובלת דירה ישנן גם הובלות לסטודנטים המבוססות על אותו העיקרון, אולם לרוב מדובר בהעברות יותר קטנות המצריכות רכבים פחות גדולים, ללא מנוף ופחות אנשי צוות, דבר שמתבטא גם בעלויות.

סוג נוסף של הובלה הינו הובלת משרדים של חברות עסקיות. כאן מדובר לעיתים ביותר תכולה לעומת הובלת דירות, החל בריהוט ועד לציוד מחשוב ומסמכים. חברה המבצעת הובלה כזו באופן מקצועי תדע לארוז את הפריטים בצורה מסודרת וממוספרת כך שהכניסה למשרד החדש תהיה מאורגנת וחלקה. 

כמו כן, היא תציע אריזות הולמות עבור ציוד רגיש ותדע כיצד להתנהל עם פריטים חשמליים ואלקטרוניים. היא גם תפגין גמישות על מנת לעמוד בדד ליין של בעלי החברה, ובמידת הצורך תציע אחסון לפריטים של המשרד – למשל אם יש להמתין עד לסיום שיפוץ או ארגון של המקום החדש. 

ישנם סוגים נוספים של הובלות, הנמצאים בהגדרות ביניים. לדוגמא, הובלת מנוף היא קטגוריה בפני עצמה אך יכולה בהחלט להתקיים בהובלה של דירה או משרד. המנוף מייעל את העבודה ומקצר את לוחות הזמנים, ולעיתים פשוט אי אפשר בלעדיו. דוגמא נוספת היא הובלות קטנות, לא בהכרח של סטודנטים, שבהן ניתן להסתפק ברכב מסחרי ולא במשאית כאשר ישנן חברות שאפילו מציעות השכרה של רכבים כאלו למספר שעות או ליום להעברה עצמאית.

איזה מידע חשוב להעביר למובילים של חברת הובלות ברמת גן?

לעולם אין להשאיר את הדברים לרגע האחרון. חברת הובלות ברמת גן שהינה רצינית ומקצועית גם לא תאפשר זאת. במידה והחלטתם לבחור בחברה מסוימת, נציגיה ישאלו אתכם את כל השאלות החיוניות. כך למשל, בחברה יבקשו פירוט של התכולה הנדרשת להעברה: פריטים גדולים וקטנים, פשוטים ומורכבים, כבדים ומיוחדים, רגישים וכן הלאה. כמו כן ישאלו אתכם האם יש בקשות מיוחדות, למשל למספור של אריזות, חלוקה של אריזות בהתאם לחדרים לצורך פריקה יעילה במקום החדש, וכדומה. 

כמובן שגם יש לפרט מהו המיקום שממנו יוצאת ההובלה ומהו מיקום היעד, ואת התאריכים האפשריים מבחינתכם לביצוע ההעברה. עוד ישאלו בחברה באיזו קומה שוכנת הדירה, האם ישנה מעלית, האם יש חנייה, מקם להיכנס עם משאית ומנוף, אבל אינכם צריכים להיות מוטרדים יותר מדי. חברה המכבדת את עצמה בכל מקרה תשלח נציג אל הדירה על מנת להתרשם מכל ההיבטים על מנת שתוכל לספק הצעת מחיר רלוונטית ומדויקת, וכן לפי התרשמותה תספק המלצות – למשל לפירוק והרכבה של רהיטים מסוימים.

אילו פעולות תבצע חברה מקצועית להובלות לפני ההובלה?

כל הובלה מצריכה היערכות מצד החברה בכמה מישורים.

החשוב מכל זה שלב הבנת היקף העבודה, כך שככל שתישאלו יותר שאלות כך היו סמוכים ובטוחים שהחברה שאתם מדברים אתה מקצועית. בהתאם לפרטים שנמסרו, תקבלו חוזה עבודה מסודר ומפורט.

שנית, החברה תארגן את כל האריזות והארגזים הנדרשים, כולל עטיפות לריהוט למניעת שריטות, ארגזים מרופדים לציוד אלקטרוני רגיש וכן הלאה. 

החברה גם תדאג להעביר לכם את הארגזים מבעוד מועד על מנת שתוכלו להתארגן מראש. בהקשר זה יש להזכיר כי התארגנות מוקדמת מצדכם הינה חשובה ויכולה לחסוך בעלויות. כך למשל, אם המובילים מגיעים בשעה היעודה אך אתם לא סיימתם לארוז, הדבר יקשה על העברת הפריטים בתוך הבלגן ואולי גם יצריך סיוע באריזה שהייתם יכולים לעשות בקלות בעצמכם. המשמעות היא יותר שעות עבודה ויותר כסף. 

חברת ההובלות גם תדאג, כמו תמיד לתחזוקה השוטפת של המשאית, המנוף או כל רכב וציוד אחר בו היא משתמשת, ולכך שפוליסת הביטוח שלה תהיה תקפה. היא תבחן את השטח ותוודא את המיקום האופטימלי לחניית רכב ההובלה, ותבצע תכנון נכון של ההעברה: אילו פריטים יועברו ראשונים ואילו אחרונים, מיקומם הנכון בתוך המשאית וכדומה.

על מה אסור לוותר כשמזמינים הובלת דירה?

כאשר מזמינים הובלת דירה ברמת גן יש כמה דברים שבשום אופן אסור לוותר עליהם. הראשון, שעליו כבר דיברנו, הוא שמדובר בחברה המחזיקה בכל הרישיונות ההולמים, ובפרט רישיון מוביל. הדבר השני שאסור לוותר עליו הוא ביטוח רכוש – הובלות. הדירה שלכם בוודאי מכילה פריטים בעלי ערך כספי ורגשי רב, ואילו הובלה מטבע היא תהליך בו הציוד מטולטל ממקום למקום ועלול להינזק. כמובן, חברה רצינית ומקצועית העושה את עבודתה נאמנה תדע להבטיח את הציוד והחפצים שלכם, אולם כולנו בני אדם ותקלות עלולות להתרחש.

בדיוק מסיבה זו, חברה אמינה ומנוסה תחזיק ביטוח הולם המכסה עד לסכום משמעותי מאוד כל נזק שייגרם לתכולה שלכם. שימו לב שיש גורמים בענף המחזיקים לכאורה בביטוח, אולם למעשה מדובר בביטוח מקיף לרכב המכסה את הנזקים לרכב בלבד ולא נזקים לתכולה שלכם, לכן ודאו שבאמת מדובר בביטוח רכוש- הובלות ולא בפוליסה מסוג אחר.

הדבר השלישי שבשום אופן אסור לוותר עליו הוא הצעת מחיר מסודרת, המפרטת באופן מדויק את השירות שתקבלו ואת עלויותיו (על נושא העלויות נרחיב בהמשך). זכרו שבשיחת הטלפון הראשונה עם החברה תוכלו לקבל הערכת עלויות בקירוב די טוב, אולם הצעת המחיר המדויקת והסופית תבוצע רק לאחר התרשמות של אנשי החברה מהדירה ותכולתה וממורכבות ההעברה, דבר שיתבטא בפירוט המרכיבים הנדרשים: מספר ארגזים, פירוק והרכבה של ריהוט, מספר אנשי צוות, סוג רכב, מנוף וכן הלאה. 

והדבר הרביעי הוא חוזה התקשרות מסודר. החוזה מפרט בין היתר את הפרטים שלכם ופרטי החברה, את הכתובת ומיקום הדירה, את הקומה שלה, האם יש בה מעלית וכן הלאה, ואותו הדבר מפורט לגבי הדירה שאליה אתם עוברים. בנוסף, החוזה יכלול פירוט שלכל תכולת הדירה, הצהרה של החברה כי היא מחזיקה בביטוח הולם וכן סעיף המבטיח לכם פיצוי כספי שמקרה של נזק.

איך נקבעים מחירי הובלות ברמת גן?

קודם כל חשוב להבין שאין עבור הובלה ברמת גן מחירון אחיד שעל פיו פועלות כל החברות, ובדיוק מסיבה זו כדאי להשוות מחירים בין חברות שאתם בטוחים לגבי מידת המקצועיות והרצינות שלהן. יחד עם זאת, יש מספר אלמנטים המשפיעים תמיד על המחיר, והראשון הוא גודל הדירה.. כך לדוגמה, יש הבדל בין הובלה של דירת חדר (לרוב סטודנטים), ובין דירת שניים, שלושה או ארבעה חדרים. בעוד שהובלת סטודנטים בדירת חדר עשויה להסתכם אף בפחות מאלף שקלים הרי שהובלה לדירה בת שישה חדרים או בית פרטי יכולה להגיע ליותר מחמשת אלפים שקלים. בנוסף, מרבית החברות גובות תוספת של בין רבע לשליש במחיר אם מדובר בבניין מגורים שאין בו מעלית, ויש כאלו המוסיפות עלויות עבור שירותי פירוק והרכבה, אריזה של פריטים מיוחדים, אספקה של ארגזים, סידור הפריטים בדירה החדשה, שירותי אחסון וכן הלאה.

אילו מרבית הפרמטרים לפיהם נקבעת עלות הובלה:

  1. גודל וכמות התכולה? האם דירת 3 חדרים? 4 חדרים?
  2. פריטים גדולים במיוחד במידה ונדרשת הובלת פסנתר
  3. זמן, בקיץ יקר יותר מאשר אם תתזמנו את ההובלה מרמת גן אל היעד החדש בחורף
  4. מיקום היעד, לאן עוברים?
  5. האם יש מעלית? מספיק גדולה שניתן להעביר בה את התכולה?

כמובן שכבר בשיחה הראשונית, ככל שתישאלו יותר שאלות כך אתם יכולים להבין שהחברה יותר מקצועית ואמינה ותספק לכם הצעת מחיר מדויקת בהתאם לפרטים כך שלא יהיו הפתעות.

מה עוד חשוב במעבר של דירה באזור רמת גן?

בעיר רמת גן, כמו גם בעיר תל אביב ובשאר ערי המרכז יש בעיות חניה.

מיקום המשאית קרוב לדירת ההובלה הוא משמעותי ביותר לביצוע מהיר של ההובלה, כמובן שיש לדאוג לכך גם באזור הדירה החדשה אליה אנו עוברים. מהניסיון שיש לנו בהובלת דירות ברמת גן, מומלץ לשמור על מקום חניה למשאית כך שלא יהיו הפתעות ואכן המעבר יתבצע באופן מהיר וקל.

אז אם אתם כאן כי הגעתם באמצעות המלצה (כמו רוב הלקוחות שלנו) נשמח לעמוד לרשותכם לכל שירות הובלה שדרוש לכם באופן הכי מקצועי והכי מופקד שיש – "לעבור עם חיוך" כמו שסלאבה אומר תמיד.

אפדייט הובלות - הובלות ברמת גן והסביבה

דילוג לתוכן
תודה

הבקשה נשלחה.
אנו ניצור איתך קשר בקרוב.

הזמינו הובלה