הובלות בכפר סבא

הובלות דירה בכפר סבא

054-742-80-80

אנחנו מובילים דירות בכפר סבא

בחרו את הדרך שלכם לקבלת הצעת מחיר להובלה:

אפדייט הובלות חברה מתמחה בהובלות בכפר סבא

אנו כאן על מנת להציע לכם צוות איכותי להובלת דירה, בית פרטי, הובלה קטנה או העברת משרד.

צוות העובדים שלנו מתמחה ב:

  • הובלת דירות ובתים פרטיים: עטיפה נכונה של הריהוט, אריזת תכולה, שירותי נגרות על ידי צוות מקצועי, שירות פריקה מארגזים וסידור, משאיות סגורות המתאימות לכל עונות השנה.
  • הובלה קטנה: הובלת דירות קטנות, דירות סטודנטים ומס׳ רהיטים בודדים.
  • הובלת משרד: שירות מיוחד להובלה והעתקה של משרד. אריזה של קלסרים, פירוק והרכבה במקום החדש של שלוחות אישיות, שירות מהיר ואמין.

איכות ללא פשרות, צוותים מקצועיים, ומחירים הוגנים.

 

איך בוחרים חברת הובלות בכפר סבא?

צריכים לבצע הובלת דירה בכפר סבא או הובלת משרד? מעוניינים לקבל שירות מחברה מקצועית, רצינית ובעלת ניסיון רב? רוצים שקט נפשי וביטחון מלא בהובלה? אם כן, ברור שעליכם למצוא חברות הובלות בכפר סבא העובדת בסטנדרטים גבוהים ביותר כמו אפדייט הובלות.

יש דרכים שונות למצוא חברות המבצעות הובלות בכפר סבא החל ברשת האינטרנט כגון אתרי החברות, פורומים ופורטלים מקצועיים בנושא, הרשתות החברתיות כגון פייסבוק, וכן חברים, מכרים, בני משפחה וקולגות שלכם. יחד עם זאת, השאלה אינה רק איך למצוא מוביל מומלץ בכפר סבא, אלא מה הופך אותו לכזה.

אז קודם כל, חברה מומלצת להובלה בכפר סבא היא פשוטו כמשמעו – חברה שיש עליה המלצות. כך לדוגמא, חברות רבות מספקות המלצות של לקוחות שנעזרו בשירותיהן באתר האינטרנט שלהן. תוכלו לקרוא ולהתרשם מההמלצות שמטבע הדברים הן חיוביות (אף חברה לא תפרסם ביקורת שלילית על עצמה). בנוסף, יש המלצות המתפרסמות בפייסבוק העסקי של החברה, ויש המלצות שאפשר לקבל ממספרי טלפון של לקוחות שהחברה תעביר לכם. יחד עם זאת, תמיד כדאי לרשום את שם החברה בגוגל ולראות אם אין במקרה אזכורים בעייתיים שלה, למשל תביעות כנגדה או לקוחות זועמים.

מעבר לכך, מוביל מומלץ בכפר סבא הוא פשוט כזה שיכול לתת מענה לצורך שלכם. לדוגמא, חברתנו מחזיקה בארבעה צוותים הפועלים במקביל עם ארבע משאיות סגורות, המתאימות להובלות לכל אורך השנה. כך ביכולתנו לספק מענה לכל סוג של תכולה – בית פרטי, וילה, משרד, דירה וכדומה – ולעשות זאת בגמישות גבוהה מבחינת הזמנים. בנוסף, אנו יכולים לתת מענה להובלת פסנתרים, פירוק והרכבת רהיטים, הובלה של מכשירים חשמליים בעמידה כמו מכונות כביסה, מייבשים ומקררים, והובלת כל פריט החל במזנונים ועד לשולחנות אוכל.

כמו כן, חברת הובלות בכפר סבא שהינה רצינית ומומלצת תהיה בעלת רישיון מוביל, כל הביטוחים הנדרשים ועם הרבה ניסיון מוכח בתחום ההובלה הדרוש לכם. אך מעל הכל, היא צריכה להיות בעלת תודעת שירות גבוהה ולהבין שמבחינתכם מעבר הדירה הוא אירוע חשוב. זהו דף חדש שנפתח בחיים ויש להתייחס אל הפריטים הרגישים והיקרים שלהם בכבוד הראוי והמרבי.

צוות אפדייט הובלות במהלך הובלת דירה בעיר כפר סבא
עוצרים לצילום של הצוות במהלך העברת דירה בכפר סבא
מעבר דירה בכפר סבא עם צוות 3 של אפדייט הובלות
צוות אפדייט הובלות במהלך הובלת דירה בעיר כפר סבא

 מה חשוב לוודא לפני שמזמינים חברת הובלות בכפר סבא?

איננו יודעים מה אתם יודעים על הובלות בכפר סבא, אבל חשוב שתדעו שבענף פועלים גם לא מעט חאפרים. אכן, יש הרבה בעלי רכבים מסחריים שמתעוררים בוקר אחד ומחליטים שהם "מובילים", לעיתים מבלי להבין את המורכבות, היסודיות והדרישות המיוחדות של העבודה. 

לכן גם לא חסרים מקרים של העברות הובלת דירה בכפר סבא המסתיימת במפח נפש מצד הלקוח, למשל כי המוביל בכלל לא עמד בזמנים, בגלל המחיר המופקע או מחיר שקפץ פתאום בגלל תכנון לקוי של ההובלה, וכל זה עוד לפני שדיברנו על נזקים הנגרמים לרכוש יקר עקב אריזה לא נכונה ואמצעי בטיחות שאינם מספקים. כך, הובלה בכפר סבא שאמורה היתה לפתוח דף חדש בחיים, גרמה להתחלה על רגל שמאל וממשיכה אל הרבה טלפונים נזעמים, ויכוחים, הפסדים כספיים ואפילו תביעות.

אז את הבחירה של חברת הובלות בכפר סבא לא עושים כלאחר יד ועליכם לכל הפחות לוודא כמה פרטים בסיסיים. ראשית, ודאו שבאמת מדובר בחברה בעלת ניסיון רב ושמאחוריה מעגל לקוחות נרחב. שנית, ודאו שהחברה מחזיקה ברישיון מוביל ובביטוח רכוש-הובלות המכסה נזקים אפשריים לתכולה שלכם. ושלישית, לא קשה להבדיל בין חברה אמינה ורצינית לבין חאפרים, אם באמת תשאלו כמה שאלות מקצועיות לגבי השירותים המוצעים, כמות וסוג הרכבים, הצעת המחיר ומהותה. 

אילו שירותי הובלות בכפר סבא מספקת חברת הובלות מומלצת?

חברת הובלות בכפר סבא שהינה רצינית ומקצועית תספק מספר שירותי הובלה. ראשית, מדובר כמובן בהובלה של דירות, בתים פרטיים ווילות מכל סדרי הגודל. שוב נדגיש, אדם עם רכב מסחרי ואפילו עם משאית שעושה את צעדיו הראשונים בתחום, ואולי מגייס איזה נער לעזרתו, פשוט לא יכול להתמודד עם המורכבות והכמות של פריטים רבים. מלבד הובלת דירה בכפר סבא החברה תספק גם שירותי הובלה למשרדים, על כל המשתמע מכך מבחינת פריטים רגישים, קלסרים, עמדות עבודה, ציוד מחשוב וכן הלאה. אין זה משנה אם מדובר בפריטים בודדים או רבים, גדולים או קטנים, החברה תדע לתת מענה מושלם מבחינת שמירה עליהם כגון ריפודים לחפצי זכוכית, עיטוף של ציוד, פירוק ריהוט עץ במידת האפשר והרכבתו.

מלבד הובלות בכפר סבא לאנשים פרטיים, בתי עסק, סטודנטים וכדומה, חברה כמו אפדייט הובלות שלוקחת את עצמה בשיא הרצינות, תעניק עוד מספר שירותים ייחודיים, המבדילים אותה מחברות אחרות. כך לדוגמא, אם מדובר בהעברת משרדים החברה תדע להעתיק את הריהוט, הציוד ועמדות העבודה באופן מדויק למשרד החדש. 

כמו כן, הפירוק וההרכבה של הרהיטים יבוצעו על ידי נגר מוסמך, ולא כל איש שיודע להחזיק מברגה. במידת הצורך החברה גם תספק שירותי הובלת מנוף עבור קומות גבוהות, וכן שירותי אחסון עבור לקוחות פרטיים ומשרדים שעדיין אינם יכולים להכניס את כל הציוד אל המקום החדש. זאת לצד אספקה של ארגזים וחומרי אריזה ייעודיים ללקוח, על מנת שיוכל להיערך מראש. ולבסוף, אנשי המקצוע של החברה גם יספקו את השירות בעברית, ברוסית ובאנגלית למען לקוחותיהם.

איזה מידע חשוב להעביר למובילים של חברת הובלות בכפר סבא?

שוב, ישנו הבדל בין חברה רצינית לבין חאפר. האחרון יסתפק פחות או יותר בכמה שאלות שיבטיחו שהתכולה הנדרשת להעברה נכנסת למשאית שלו (מה שלא תמיד עובד, בסופו של דבר), וכן ישאל לגבי הקומה או אתגר מיוחד, הכתובת והזמן להובלה. לעומת זאת, חברת הובלות בכפר סבא שהינה מומלצת ומקצועית תדע לכסות אתכם את כל הפרטים בשיחת הטלפון, ובמקרים רבים גם תשלח נציג שלה אליכם לבחינת תנאי השטח – החל באפשרויות החניה ועד למידות חדר המדרגות.

נציג החברה יעזור לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים: אילו סוגי פריטים נדרשים להובילה, האם יש צורך במנוף, האם ישנם פריטים רגישים במיוחד החל בפסנתר ועד לאלקטרוניקה, האם צריך למספר אריזות, האם יש מעלית, ועוד. לכן, הסירו דאגה מלבכם אבל דאגו לפנות אל החברה מבעוד מועד כדי שניתן יהיה להיערך בצורה מושכלת ונכונה – גם מהצד שלכם וגם מצד המובילים.

אילו פעולות תבצע חברה מקצועית להובלות בכפר סבא לפני ההובלה?

לפני הובלת דירה בכפר סבא החברה תבצע כמה פעולות, הכוללות בין היתר העברת הצעת מחיר מסודרת, הכנת חוזה עבודה מולכם, הכנת עיטוף ייעודי במידת הצורך, הפניה שלכם לחברת השכרת מנוף או דאגה למנוף בעצמה, בדיקת השטח, העברת ארגזים אליכם בכמות הנדרשת, וכמובן דאגה לתחזוקה נאותה של המשאיות, הרמפות שלהן וכל ציוד אחר.

על מה אסור לוותר כשמזמינים הובלת דירה מחברת הובלות בכפר סבא?

עשו לעצמכם טובה גדולה ואל תוותרו על חברה רצינית ואמינה, בהתאם לקריטריונים שכבר תוארו לעיל. כמו כן, אין לוותר על חברה המחזיקה בביטוח רכוש- הובלה בסדר גודל מספיק לכסות את הנזקים שלכם (ביטוח רכב למשאית או לטנדר אינו תופס), ואין לוותר על רישיון מוביל שהחברה צריכה להחזיק. בנוסף, אין לוותר על הסכם עבודה מפורט ומסודר הכולל הצהרות לגבי סוג התכולה המועברת, החזקת ביטוח מצד החברה ופיצוי שתקבלו עבור ההעברה, וכמובן כל הפרטים כגון כתובת, קומה, תאריך, היעד החדש וכן הלאה. לבסוף, אל תוותרו על הצעת מחיר מסודרת ומפורטת הכוללת את כל השירותים ועלויותם, וודאו שלא מדובר ב- "המלצת מחיר" אלא בתמחור שאין מאחורי שינויים והפתעות בהמשך הדרך.

איך נקבע מחיר הובלה בחברת הובלות בכפר סבא?

כאשר תפנו אלינו נסביר לכם בדיוק כיצד נקבע המחיר, המושפע בין היתר מכך שיש או אין מעלית בבניין, מגודל הדירה וכמות התכולה הנדרשת להעברה, ממידת הדחיפות של ההעברה ומבקשות מיוחדות שלכם. אל תדאגו, אצלנו הצעת המחיר קבועה וברורה, הוגנת ומכבדת את הלקוח.

אפדייט הובלות - הובלות בכפר סבא והסביבה

דילוג לתוכן
תודה

הבקשה נשלחה.
אנו ניצור איתך קשר בקרוב.

הזמינו הובלה