הובלות בבת ים

הובלות דירה בבת ים

054-742-80-80

אנחנו מובילים דירות בבת ים

בחרו את הדרך שלכם לקבלת הצעת מחיר להובלה:

אפדייט הובלות – מתמחים בהובלות בבת ים

עוברים לגור או לעבוד בבת ים? מזל טוב! במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד את כל מה שחשוב לדעת, לפני שבוחרים חברת הובלות מקצועית, שתטפל בהעברת כל הרכוש שלכם אל בת ים או ממנה. 

אפדייט הובלות חברת הובלות אשר מתמחה בהובלות בעיר בת-ים. אנו מעבירים כל תכולת בית. כמו כן ניתן ליהנות משירות אריזה ונגרות לכל הובלה.

אנו מתמחים בכל סוגי ההובלות בעיר בת ים. העברת תכולה, אריזה, הובלה קטנה בעיר וכמובן הכי הרבה אחריות.

לרשימת שירותי ההובלה לחץ כאן.

אנו באפדייט הובלות מציעים לכם הובלה מקצועית בבת ים והסביבה, הובלות בחולון, הובלות בראשון לציון ועוד.

בשלב ראשון אנו נגיע אליכם הביתה ניתן לכם תמונת מצב על ההובלה שלכם שכוללת בין היתר הצעת מחיר, כמות סבלים וגודל המשאית. לאחר שנסכם את פרטי ההובלה אנו נספק לכם חומרי אריזה, ואם יש צורך גם נארוז לכם את כל תכולת הבית שלכם. ביום ההובלה יגיעו סבלים מקצועיים + נגר מוסמך שיפרק לכם את הרהיטים בצורה הכי מקצועית, וירכיב אותם בביתכם החדש. המקצוענים שלנו יודעים היטב את מלאכתם בהובלות בת ים.

התקשרו עוד היום ואנו נשמח לתת לכם שירות מכל הלב.

צוות אפדייט הובלות לפני הובלות בבת ים
במהלך הובלת דירה בבת ים
צוות אפדייט הובלות במשאית ההובלה מעבירים דירה בבת ים
איש צוות אפדייט הובלות במהלך הובלת דירה בבת ים

כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים חברת הובלות בבת ים

בת ים היא עיר מיוחדת, לצד מלונות בסטנדרט בין לאומי גבוה ואכסניות צנועות למטיילים חסכנים על קו החוף, תמצאו בבת ים גם שכונות ישנות רבות בהן בניינים ללא מעלית (עניין שחשוב לקחת בחשבון כשמזמינים הובלת דירה בבת ים). האוכלוסייה בעיר מעורבת מפני שלאורך השנים קלטה העיר עולים חדשים מארצות מוצא שונות. נכון לשנת 2020 חיים בבת ים כ- 130,000 תושבים. הצפיפות בה גבוהה יחסית, כ- 15,800 תושבים לכל קילומטר רבוע, מה שהופך אותה לעיר השלישית הצפופה ביותר בישראל (אחרי בני ברק וגבעתיים).

כמו בכל עיר גדולה לא קשה למצוא חברת הובלה בבת ים אבל חשוב לדעת שלא כל חברה שמפרסמת את עצמה כמתמחה בהובלות בבת ים אכן מבצעת הובלות בעיר על בסיס קבוע. ישנן חברות הובלה רבות הפועלות באזור המרכז ומעוניינות לבצע גם הובלות בבת ים. אם אתם זקוקים להובלה מדירה אחת בעיר לדירה אחרת בה כדאי להקפיד לבחור חברה מקומית.


מעבר לדירה חדשה הוא מרגש אבל גם כרוך במתח ועומס. תקופת המעבר היא מאתגרת, צריך לטפל בהרבה דברים, ההובלה עצמה היא רק אחד מהם. בחירת נכונה של מוביל מומלץ בבת ים תאפשר לכם להיות פנויים לכל שאר הסידורים וההכנות תוך שאתם יודעים שהובלת החפצים שלכם מן הדירה הישנה לחדשה תבוצע במקצועיות וללא תקלות בלי שאתם עצמכם צריכים לדאוג לכך. חשוב מאוד שתהיה לכם שפה משותפת עם נציג חברת ההובלה כך שלשני הצדדים יהיה ברור מה בדיוק מתחייבת חברת ההובלה לעשות ומה נותר באחריותכם. תקשורת טובה, חברת הובלה איכותית, ביצוע מלא של כל מה שלקחתם על עצמכם, כל אלה יהפכו את יום המעבר למרגש, משמח ונטול אירועים מתסכלים. 

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים חברת הובלה מצוינת המתמחה בהובלות בבת ים – לפניכם. 

 מה כדאי לעשות לפני שמתחילים לחפש חברת הובלות בבת ים?

מעבר הדירה הוא אירוע שצריך להתארגן לקראתו, יש דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת עוד לפני שמתחילים לחפש חברת הובלה בבת ים. כך למשל נצלו את ההזדמנות שמביא עמו המעבר לדירה חדשה, עברו על כל הפריטים שיש לכם בבית וערכו רשימה של מה שתרצו לארוז ולקחת אתכם. אם יש רהיטים שמזה זמן אתם חולמים להחליפם קבלו החלטה אמיצה, השאירו אותם מאחור ואחרי המעבר רכשו חדשים תחתם. אם תצמצמו את כמות הפריטים להובלה תחסכו בהוצאות שכן מחיר הובלת דירה בבת ים מושפע מאוד ממספר הארגזים, גודלם ומשקלם הכולל.
דבר נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת הוא מועד המעבר, אם יש לכם אפשרות להיות גמישים תוכלו לבחור תאריך שיאפשר לכם קבלת מחיר מוזל. בתחום ההובלות ישנן עונות עמוסות יותר ופחות, חברת ההובלה עשויה להיות פנויה ביום מסוים ואם תוכלו לתאם תאריך כזה להובלה בבת ים הנחוצה לכם תיהנו ממחיר נוח.
אריזה גם היא עניין שתצטרכו לקבל לגביו החלטה בשלב מוקדם של ההתארגנות לקראת המעבר. ניתן לארוז באופן עצמאי וניתן להיעזר בשירות אריזה שמציעות חברות הובלה בבת ים. קחו בחשבון שיידרשו כמה ימים כדי לארוז בעצמכם תכולת דירה בת ארבע חדרים, תצטרכו לארגן ארגזים ואמצעי אריזה נוספים כגון סרט דביק, ניילון בועות, פתית קלקר למילוי נפח, ניילון נצמד ועוד. 

מה השירותים שמציעות חברות הובלות בבת ים?

חשוב לדעת שחברות הובלה רבות המציעות שירותי הובלה בבת ים אינן חברות שמשרדיהן בעיר זו דווקא אלא כאלה הפועלות באזור המרכז ומציעות שירותי הובלה בערים שונות בגוש דן ולעיתים גם דרומה יותר, באשדוד, קריית גת, רחובות ואפילו אשקלון. ישנן גם חברות הובלה גדולות בפריסה ארצית. אם אתם זקוקים להובלת דירה בבת ים מומלץ להעדיף חברה שאכן מבצעת הובלות רבות בעיר זו. בין השירותים שמציעה חברת הובלות בבת ים ניתן למנות הובלות תכולת דירה, הובלות עסקיות (תכולת משרדים, ציוד תעשייתי וכד'), הובלות קטנות (של פריט אחד או מספר פריטים), הובלות גדולות (כמות גדולה של חפצים עד כדי שימוש ביותר ממשאית אחת), הובלות הדורשות מנוף ועוד. שירות נוסף שניתן לקבל מחברת הובלה מומלצת בבת ים הוא שירות אריזה. תמחור השירות נעשה בדרך כלל לפי מספר הארגזים, העלות נעה סביב 30 שקלים לארגז.
אם אתם בוחרים לארוז בעצמכם תוכלו פעמים רבות לרכוש ארגזים וציוד אריזה נוסף מחברת ההובלה במחיר משתלם.

איך לבחור חברת הובלות בבת ים?

כדי לבחור חברת הובלה שתוכלו לסמוך עליה כדאי להתחיל בתהליך מוקדם ככל האפשר. מרגע שהחלטתם על המעבר אין סיבה לחכות, בצעו סקר שוק ואספו מספרי טלפון של מספר חברות המציעות שירותי הובלת דירה בבת ים ושעליהם מצאתם חוות דעת טובות. פנו לחברות אלה וקבלו פרטים ראשונים. התרשמו מרמת המקצועיות של נציגי החברות השונות, מן השאלות שישאלו אתכם ועד כמה הייתה לכם שפה משותפת עימם. 

אל תצפו לקבל מחיר סופי, עלות מדויקת ניתן לקבוע רק לאחר שערכתם רשימת פריטים שיש להעביר וברורים מאפיינים נוספים כגון מיקום הדירות, האם יש מעליות, האם יש חפצים שדורשים פירוק, האם יש פריטים יוצאי דופן מבחינת מידות או משקל, מי אחראי על האריזה (אתם או חברת ההובלה) ועוד. בדרך כלל תוכלו לקבל הערכת מחיר בטלפון כאשר הצעת מחיר סופית ומחייבת תינתן לאחר שנציג החברה יבקר אצלכם ויתרשם מתכולת הדירה. פעמים אחרות ניתן יהיה למסור את כל הפרטים הדרושים בטלפון ותוכלו לקבל מחיר סופי גם ללא פגישה עם נציג חברת הובלות בבת ים.
לאחר שיהיו בידכם כמה הצעות בחרו בחברה שהכי הרשימה אתכם. המחיר וודאי ישפיע על החלטתכם אך אל תבחרו רק לפי משתנה בודד זה אלא התייחסו אליו במסגרת מכלול השיקולים. 

 על מה אסור לוותר כשבוחרים בחברת הובלות בבת ים?

הקפידו לוודא שלחברת הובלות בבת ים שבשירותיה אתם שוקלים להיעזר יש כיסוי ביטוחי המספק מענה הולם למקרים של נזק לרכושכם בעת ההובלה. הקפידו לערוך מסמך מסודר ובו מפורט מה מתחייבת חברת ההובלה לעשות ומה נותר באחריותכם. כך למשל מוכרח להיות ברור מי אורז מה, אם אתם צריכים להכין פריטים מסוימים לקראת ההובלה, לפרק, לרוקן ארונות, לרכז חפצים באזור כזה או אחר בבית, הכול לפי מה שתסכמו בכתב עם נציג חברת ההובלה. 

איזה מידע חשוב למסור לחברת ההובלות בבת ים?

כדי שחברת הובלות בבת ים תוכל להיערך היטב לקראת הובלת הדירה שלכם יש להקפיד למסור לנציג החברה את כל המידע הרלוונטי. כך למשל חשוב שהחברה תהיה מודעת למגבלות כגון מעבר צר (באחד המסדרונות בבניין למשל), מידות המעלית, מגבלות על שימוש במעלית, צורך לדאוג למקום חניה מראש, רחובות צרים שכדאי להימנע מלהיכנס אליהם עם משאית, שעות בהן עשויות להיות מגבלות תנועה באזור (למשל בשעת תום לימודים בית ספר סמוך), חפצים כבדים במיוחד או בעלי מידות חריגות, ועוד. אם יש משהו שאתם לא בטוחים לגביו, התייעצו עם נציג חברת ההובלה, עדיף לפרט יותר מאשר לגלות ביום המעבר שההיערכות לוקה בחסר.

מהם המשתנים המשפיעים על מחיר הובלה עם חברת הובלות בבת ים?

מחיר הובלה בבת ים, כמו גם במקומות אחרים, מושפע ממספר משתנים, כמות הפריטים, גודלם ומשקלם הכולל הם המרכזיים בהם. מיקום הדירות, המרחק ביניהן, מועד ההובלה, אפשרות שימוש במעליות, קושי לחנות בסמוך לדירות, צורך במנוף או אמצעים מיוחדים אחרים, כל אלה ישפיעו גם הם על המחיר. שירות האריזה יתומחר בנפרד.
מכיוון שהמחיר מושפע ממכלול של דברים לא ניתן לפרט מחירי הובלות בבת ים רק לפי גודל הדירה. עם זאת,  רק כדי לספק סדר גודל כללי, נאמר שהובלת תכולת דירה בת 4 חדרים בתוך בת ים, כאשר בשני הבניינים יש מעלית וניתן לחנות בסמוך לבניין, תעלה כ- 4,000 שקלים. הוספת שירות אריזה יעלה את המחיר בכאלף שקלים נוספים.

אפדייט הובלות - הובלות בבת ים והסביבה

דילוג לתוכן
תודה

הבקשה נשלחה.
אנו ניצור איתך קשר בקרוב.

הזמינו הובלה